Jump to content
Sign in to follow this  
Rolf

Testar posta från mobilen

Recommended Posts

23 minuter sedan, Rolf sade:

Gick ju utmärkt.

Ja men svara är problemet för mig. 
postat med mobilen i original tema. 

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Näh det tror jag inte för det har hänt alldeles för ofta nu.

Vet iofs inte vad det är du försöker posta genom mobilen, men jag har postat åtskilliga inlägg från mobilen, utan problem. Däremot vet jag inter hur det fungerar med bilder...

24 minuter sedan, Mr.T sade:

Vet iofs inte vad det är du försöker posta genom mobilen, men jag har postat åtskilliga inlägg från mobilen, utan problem. Däremot vet jag inter hur det fungerar med bilder...

Jag svarar på inlägg när jag inte är hemma eller orkar gå in till datorn med mobilen istället. Men sista tiden så har det inte funkat varje gång. Vad det beror på vet jag inte. Ville iaf se om någon mer än jag råkar ut för detta.

45 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Jag svarar på inlägg när jag inte är hemma eller orkar gå in till datorn med mobilen istället. Men sista tiden så har det inte funkat varje gång. Vad det beror på vet jag inte. Ville iaf se om någon mer än jag råkar ut för detta.

Låter som ett falla för Robban. jag kan i vart fall som helst inte hjälpa dig i detta.

10 minuter sedan, Mr.T sade:

Låter som ett falla för Robban. jag kan i vart fall som helst inte hjälpa dig i detta.

Nej men som sagt så ville jag påpeka problemet och kanske flera kunde haka på om dom upplever samma sak.

8 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Nej men som sagt så ville jag påpeka problemet och kanske flera kunde haka på om dom upplever samma sak.

Återigen, jag kan bara svara för mig själv och mig veterligen, har jag inga problem med att posta inlägg från mobilen.

Jag tror inte det beror på forumet, möjligen om något av teman har en bugg men i så fall funkar det att byta tema. Själv har jag aldrig haft det problemet och känner heller inte till någon annan som har det.

3 minuter sedan, Rolf sade:

Jag tror inte det beror på forumet, möjligen om något av teman har en bugg men i så fall funkar det att byta tema. Själv har jag aldrig haft det problemet och känner heller inte till någon annan som har det.

Ok!

För mig funkar det felfritt iaf. Och det oavsett om jag postar en bild eller bara skriver en kommentar. 

26 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Det brukar fungera felfritt för mig också. Problemet med bilder för mig är att de är för stora att posta utan att minska dom i något program först.

Ja det har jag också, man får beskära en aning bara så går det. Men på sista tiden så har ett flertal svar försvunnit som jag har gjort på mobilen.

17 minuter sedan, Cope sade:

Prova appen "reducera fotostorlek"

Den har jag använt i flera år utan problem....

Jag har något liknande som jag använder. Bara det att jag ska komma ihåg att göra det innan jag försöker posta en bild. :D