gerard ohman 878 Posted October 9 hittades bakom annat i kylen. jag gillar inte att kasta mat, men nu frångick jag den lilla principen. . heh å va fan är det där gula klägget som bildats på ena köttbullen.... vi hoppar Conny-skämten...okej ? 1 1 Robert och Odie (Thomas) reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4533 Posted October 9 Hehe...vet inte vad jag ska svara utan dom där skämten 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted October 9 Ja... nä.... hmmm... Det är tomt, har inget svar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2370 Posted October 10 Förstår att Conny inte kan svara här för han har aldrig upplevt något ätbart som har blivit för gammalt. 1 3 Fredrik H, Robert, Martin och 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robert 282 Posted October 10 Skulle precis äta ... men såg något t.o.m Conny skulle kasta och nu var den aptiten förbi. 1 Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gerard ohman 878 Posted October 10 3 hours ago, Robert said: Skulle precis äta ... men såg något t.o.m Conny skulle kasta och nu var den aptiten förbi. hemskt ledsen Robert...😁...men skyll dig själv. jag la ju dit en varning, hehe.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robert 282 Posted October 10 Jo men jag tänkte att det var en generell köttbullar-är-äckliga-oavsett. 1 gerard ohman reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites