Jump to content
ToddeSwe

Suddmugg :)

Recommended Posts

1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade:

inte så dum

Eller hur ... :)

19 minuter sedan, Rolf sade:

Något skarpt föremål i förgrunden så hade det varit en fullträff.

Ja kanske det, fast det var ju ett oavsiktligt foto så ... men jag kunde inte kasta det. :)

18 timmar sedan, Rolf sade:

Gör om det med ett mindre, skarpt föremål i förgrunden. Tror det kunde bli en fullpoängare!

Ska suga på den ... måste ju vara något som passar in. :)

10 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Tuff bild, den fick mig att minnas ett liknande experiment jag höll på med tidigare, efter tips från Eva Lind, men då med papper...:)

Kan du visa? En URL eller inlägg här kanske?

Nu tvingas jag vara lite motvalls och säga att jag tyckte inte alls denna bilden var något speciellt, eller så är det bara jag...😶.

1 timme sedan, Mr.T sade:

Nu tvingas jag vara lite motvalls och säga att jag tyckte inte alls denna bilden var något speciellt, eller så är det bara jag...😶.

Så får man helt klart också tycka. Det är ju i betraktarens öga det händer och alla har ju inte samma tycke och smak. :)

50 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Så får man helt klart också tycka.

Det var ju väldigt snällt av  dig😉.

51 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Det är ju i betraktarens öga det händer och alla har ju inte samma tycke och smak.

Du är en man fylld av livslång visdomTodde, det har ju jag förstått 😁.

14 minuter sedan, Mr.T sade:

Det var ju väldigt snällt av  dig😉.

Du är en man fylld av livslång visdomTodde, det har ju jag förstått 😁.

Eller hur! :)

50 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Eller hur! :)

Tveklöst !

Får jag gå lite off-topic ? Jag fick ett mejl idag från en sajt där jag lagt upp några av de bilder jag själv anser mig ha lyckats med någotsånär, där dom berättade att Getty Images har valt ut 6 av mina sammanlagt 14 publicerade och licensierade bilder på den sajten. Nu vet jag inte riktigt vad det betyder i praktiken, men jag får nog erkänna mig lite mallig över att en stor bildbyrå valt ut några av mina enkla alster...☺️.

Just nu, Mr.T sade:

Tveklöst !

Får jag gå lite off-topic ? Jag fick ett mejl idag från en sajt där jag lagt upp några av de bilder jag själv anser mig ha lyckats med någotsånär, där dom berättade att Getty Images har valt ut 5 av mina sammanlagt 14 publicerade och licensierade bilder på den sajten. Nu vet jag inte riktigt vad det betyder i praktiken, men jag får nog erkänna mig lite mallig över att en stor bildbyrå valt ut några av mina enkla alster...☺️.

Och var är länken till dessa?! :)

6 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Och var är länken till dessa?! :)

Visste att den frågan skulle komma...😄. Här. Blev nog lite mallig, måste jag säga 😁.

1 minut sedan, Mr.T sade:

Visste att den frågan skulle komma...😁. Här.

Jag har aldrig sett något liknande i verkligheten. :( Underbara vyer ju, mitten första raden är min favorit. Grattis!

35 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Jag har aldrig sett något liknande i verkligheten.

Alperna är fantastiskt, kan verkligen rekommendera ett besök där. F ö så är det bara att lägga i varukorgen  😂😂😂. Ja, j*vlar !! Få nog lägga upp lite fler bilder på den sajten. Notera nu att det inte är jag som lagt ut bilderna på Gettys, utan det är dom som valt ut dom. Fast det är ju klart, konkurrensen är stenhård, dom har miljoner bilder att välja på...Nevertheless, så är det roligt att bli utvald i ett sådant sammanhang, det hade jag nog inte förväntat mig, inte...😁

4 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Ska suga på den ... måste ju vara något som passar in. :)

Kan du visa? En URL eller inlägg här kanske?

Blev osäker för jag hittade inget här på forumet men jag har för mig att jag postade lite bilder när det begav sig. De här har du säkert redan sett på flickr, inte riktigt lika som din suddmugg men den påminde mig om mina bilder! 😊😊

https://www.flickr.com/photos/jnilsson2011/8573904711/in/photostream

19 minuter sedan, Mr.T sade:

Visste att den frågan skulle komma...😄. Här. Blev nog lite mallig, måste jag säga 😁.

Vad coolt, grattis, hoppas du får sälja många, det var riktigt fina bilder!👍

6 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Blev osäker för jag hittade inget här på forumet men jag har för mig att jag postade lite bilder när det begav sig. De här har du säkert redan sett på flickr, inte riktigt lika som din suddmugg men den påminde mig om mina bilder! 😊😊

Det där var ju jäääävligt läckert 👍 !

13 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Vad coolt, grattis, hoppas du får sälja många, det var riktigt fina bilder!👍

Tack Jens !

Ja, det var minst sagt oväntat, jag trodde dom skojade med mig först. Hoppas också att jag får sälja en j*vla massa bilder, så att jag får tillbaka lite pengar för allt det som jag lagt ut på fotopryttlar. Om ni vill veta på vilken sajt jag lagt ut bilderna, så är det på 500 PX. Lägg ut era alster, så kanske ni också får en positiv överraskning i mejlkorgen endera dagen 😁.

2 minuter sedan, Mr.T sade:

Tack Jens !

Ja, det var minst sagt oväntat, jag trodde dom skojade med mig först. Hoppas också att jag får sälja en j*vla massa bilder, så att jag får tillbaka lite pengar för allt det som jag lagt ut på fotopryttlar. Om ni vill veta på vilken sajt jag lagt ut bilderna, så är det på 500 PX. Lägg ut era alster, så kanske ni också får en positiv överraskning i mejlkorgen endera dagen 😁.

Grattis! Fantastiskt vackra bilder, var någonstans är de tagna? Lite komiskt är att jag la ut några bilder på den sajten tidigare i kväll innan jag hade läst denna tråden.

15 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Grattis! Fantastiskt vackra bilder, var någonstans är de tagna? Lite komiskt är att jag la ut några bilder på den sajten tidigare i kväll innan jag hade läst denna tråden.

Alltså, nu vill jag inte vara otacksam eller oförskämd, men det känns som att jag kommer att kladda ner tråden med en massa som inte är riktigt relevant till det TS startat, så jag startar en ny tråd kallad Getty images istället, så får jag svara där.

26 minuter sedan, Mr.T sade:

Det där var ju jäääävligt läckert 👍 !

Tackar tackar, blir nästan sugen på att ge mig på det igen, om jag bara kan minnas hur jag gjorde...😁

16 timmar sedan, Mr.T sade:

Alperna är fantastiskt, kan verkligen rekommendera ett besök där. F ö så är det bara att lägga i varukorgen  😂😂😂. Ja, j*vlar !! Få nog lägga upp lite fler bilder på den sajten. Notera nu att det inte är jag som lagt ut bilderna på Gettys, utan det är dom som valt ut dom. Fast det är ju klart, konkurrensen är stenhård, dom har miljoner bilder att välja på...Nevertheless, så är det roligt att bli utvald i ett sådant sammanhang, det hade jag nog inte förväntat mig, inte...😁

Kan bara gratulera dej till detta! Kul att bli uppskattad. Speciellt när det är en hobby.

15 timmar sedan, Mr.T sade:

Alltså, nu vill jag inte vara otacksam eller oförskämd, men det känns som att jag kommer att kladda ner tråden med en massa som inte är riktigt relevant till det TS startat, så jag startar en ny tråd kallad Getty images istället, så får jag svara där.

Lugnt! :)