Jump to content

Recommended Posts

Just now, Rolf said:

Snyggt. Är det tavlor du fotat av eller något du har hjort i Photoshop?

Det er to billeder jeg tog med kameraet også brugt et program som kan lave billederne om til malerier...husker ikke lige hvad det hedder..de er ikke fra i år af 🙂

12 minutes ago, Rolf said:

Snyggt blev det i alla fall. Ser ut som äkta måleri.

Ja tak og desværre husker jeg ikke hvilken program der blev brugt..der er jo så meget på nettet...og man er også nervøs for at få virus ned..hvis man henter noget ned man ikke kender 😶

Det här gillar jag! Jättefint:wub:  Tycker båda är bra på sitt sätt, men kanske att jag gillar nr 2 lite mer. 

Är det möjligen Topaz du använt? 

On 8/11/2018 at 6:19 PM, Mona said:

Det här gillar jag! Jättefint:wub:  Tycker båda är bra på sitt sätt, men kanske att jag gillar nr 2 lite mer. 

Är det möjligen Topaz du använt? 

Jeg kan ikke helt huske hvilken program jeg brugte...tror nemlig det var et man kun kunne få kort tid på prøve og bagefter slettede jeg det...ville ønske jeg kunne huske hvad det hed...Men Topaz har jeg haft ..så gad vide om det var det program 

2 timmar sedan, sanne sade:

Jeg kan ikke helt huske hvilken program jeg brugte...tror nemlig det var et man kun kunne få kort tid på prøve og bagefter slettede jeg det...ville ønske jeg kunne huske hvad det hed...Men Topaz har jeg haft ..så gad vide om det var det program 

Ok, finns ju många program, men tycker ändå det liknar effekterna i vissa Topazfilter. Snygg är det i alla fall :) Jag använder ofta Topaz när jag vill måla! Har bara gratisversionen, men funderar på att uppgradera.