Jump to content
Cope

Omröstning angående tid för forumträff 2018!

Tid för forumträff 2018!  

9 members have voted

1. 1. Välj dom datum som passar er bäst. Omröstningen avslutas 15/7!

• Den 4/8
      2
    • Den 11/8
      7
    • Den 1/9
      0

Recommended Posts

Då är platsen för 2018 års forumträff klar. Den startar i Jonsered med djur/natur fotografering och avslutas ute på öarna Hönö, Öckerö och Fotö för fågel / landskapsfotografering.

Tidsplanen som nämndes var en sensommarträff.

Jag har vaskat fram 3 datum där vi har en omröstning för att hitta den datumen som passar dom flesta.

Jag vet inte riktigt om det funkar att göra flera val i omröstningen. Tanken var iaf att det vara möjligt.

Men det märker vi väl så småningom :)

Eftersom det inte går att rösta på fler förslag så föreslår jag att vi skriver en kommentar om vi kan fler datum. Allt för att så många som möjligt ska kunna vara med.

48 minutes ago, A-L said:

....genom att åka da'n innan -  boka rum på t ex  Le Mat - Jonsereds fabriker så kan hon få sovmorgon? ;)

Om man nu kan räkna 04.00 som sovmorgon. :P

...det kan det vara - beror ju på vad man har för sysselsättning & hur långt man pendlar.
Maken har gått upp 02.00 de senaste dagarna för att vara på jobbet 03.15 ;) 

Fast tänkte mest på att den som har en bit att åka
men  ev inte vill se bävrar i soluppgången kan snooza lite extra
och äta frukost man inte lagat själv, men ändå vara i närhet till brottsplatsen s a s. :)

Vi får väl hoppas att få se bäver, tyvärr finns inga garantier. Sist jag var där visade sig inte bävern.

Som det ser ut nu kan jag alla dagar, möjligen visst frågetecken för september men det lär ge sig. Men augusti bör vara lugnt både 4:e och 11:e.

Jag måste tyvärr byta till 11/8 då jag är på ett event den 4:e. Hade glömt det! Jag är dessutom en av värdarna :blush:

2 timmar sedan, Mona sade:

Jag måste tyvärr byta till 11/8 då jag är på ett event den 4:e. Hade glömt det! Jag är dessutom en av värdarna :blush:

Tur du kom på det i alla fall :)

On 2018-06-29 at 10:02 PM, Rolf sade:

Vi får väl hoppas att få se bäver, tyvärr finns inga garantier. Sist jag var där visade sig inte bävern.

Är det någon mening att komma med ett 200 + konverter när man ska skjuta bävrar?

15 minutes ago, ToddeSwe said:

Känns inte som om jag riktigt har den utrustningen jag behöver på denna träffen så jag hoppar nog.

Det kvittar om du så kommer med mobilkameran, du kommer få utbyte av träffen i alla fall!