Jump to content

Recommended Posts

Under tiden jag har varit borta har jag fotograferat för det har varit den bästa medicinen! Därför tänkte jag dela med mig av mina fem bästa från sist vi sågs :D 

1. Denna fotograferade jag i helgen och jag har bestämt nu att den ska bli en tavla.

IMG_7176.thumb.jpg.0aef372659f973b0a7189a5c0030bd44.jpg

2. En vän ställde upp som modell två gånger. Jag har gjort stylingen med hår och blommor. 

IMG_5320.thumb.jpg.3d510daeb0f01771379d9ac6c6619023.jpg

3. Lekte med två av mina favoritfärger på mig själv - burgundy och guld!

IMG_5533.thumb.jpg.5284e7360af828da56d9fb9d0c603de6.jpg

4. Fotograferade lite produktbilder. Fick bra feedback av Lumene :D

A1.4_Malin_Halvarsson.thumb.jpg.8cf64787ed78ceec08da2ce3e4f18e97.jpg

5. Kan ni tro att det var - 15 när vi fotograferade detta? Snacka om att hon var grym som modell!!

A1.1_Malin_Halvarsson.thumb.jpg.3f122f95ffc97f1c5b82213005834336.jpg

Välkommen tillbaka!

Alltså bild ett är ju helt underbar, men menar du att bild 2 & 3 är samma person (du)?

2 hours ago, ToddeSwe said:

Välkommen tillbaka!

Alltså bild ett är ju helt underbar, men menar du att bild 2 & 3 är samma person (du)?

Tack! :D Ja, det är samma person på bild 2 & 3 :) 

55 minutes ago, Odie (Thomas) said:

Bild ett gillar jag också den blir perfekt att hänga på väggen, kul att se vilka du plockat som topp fem, alla är riktigt fina, bra jobbat!:thumbsup:

Tack! :D Det tror jag också att den kommer bli.

31 minutes ago, Cope said:

Snyggt jobbat Malin:thumbsup:

Favoriterna blir bild 3 och 4 som jag tycker är riktigt bra:thumbsup::thumbsup:

Tack så jättemycket :D:D

Härligt att du är tillbaka i gängorna igen!:) Du har ju varit flitig på fota har jag ju sett även om du varit frånvarande här, och de här alstren har du lyckats riktigt bra med! :thumbsup:

Alla är bra, men klart att ettan ska upp på väggen!:):thumbsup:

Men jag kan nästan sätta hela min kamerautrustning på att personen i bild 2 och 3 inte är densamma, men den i bild 2 och 5 torde väl vara det... Fin och duktig modell, och 15 - är väl inget för en Norrlänning...?:y15:

som Jens säger...du menar nog att 2 och 5 är samma tjej :lol: trean däremot är jättedu. - bra jobb med smink ! men försök se lite gladare ut :) oj vad jag önskar att jag hade lika fint hår som du....eller hår överhuvudtaget...:P fint jobb med ögonbrynen också ! och grönbruna ögon ? B) coolt.

mystiska dimman är ju jättefin!

Welcome back! 

Ettan är verkligen en vägghängare, så det är klart den ska upp! har ju även sett bilden med dimma och fågel, den är kanonfin den med! Lägg gärna upp den här också :) Porträtten är superfina, och du är grym på selfies. Förstår att du fick bra respons av Lumené, den bilden är skitbra som produktbild. Sälj den!

Lumene-fotot är ju ett mästerverk till produktfoto, riktigt snyggt! Din modell ser väldigt avslappnad ut för att vara så lättklädd i minus 15, grymt. Och båda porträtten på henne samt din selfie är som vanligt riktigt bra porträttbilder!

Ja den här senare var ju inget undantag, den var ju hur fin som helst också, den på väggen bredvid ettan...:wub:

Fast dom skulle kanske behöva beskäras till samma format i såna fall...^_^

Super fine billeder...det eneste jeg ikke er så vild med er ringen i næsen eller hvad det kaldes :) Det er jo en smagssag..men synes du er rigtig dygtig til at tage portræt billeder..de er gode alle sammen og natur billedet nr 1...:thumbsup: