Jump to content
Ulf Ekström a.k.a Himma

Träff i Köpenhamn

Träff i Köpenham  

7 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Finns det tillräcklig intresse och vilken eller vilka helger passar er bäst för en träff i Köpenhamn i så fall?

• Lördag 5/5
      2
    • Lördag 12/5
      1
    • Lördag 19/5 Pingstafton
      6
    • Lördag 26/5
      2
    • Nån annan dag typ söndagar.
      0

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 05/31/18 at 04:00 PM

Recommended Posts

Just now, Martin said:

HAHA :) Fick han inte komma in förra gången? :) 

Han kom in men fick lova på heder och samvete att han var svensk medborgare :)

Stort tack för idag mina vänner!

I den ena hörnan: 22.000 steg och lite ömma fötter. I den andra hörnan.... 1 korv, en burgare, två öl, en mjukglass. Vetifan om man gick jämnt idag alltså :)

177 foton på väg in i LR så får vi se vad som blir värt att behålla och kanske rent av visa upp....

Lite arkitektur och kanske något street-försök vågar jag nog utlova. Sedan kan det hända att det blir några bilder på sällskapet också. I vissa fall ätandes (svårt att undvika). :)

2 timmar sedan, Martin sade:

I den ena hörnan: 22.000 steg och lite ömma fötter. I den andra hörnan.... 1 korv, en burgare, två öl, en mjukglass. Vetifan om man gick jämnt idag alltså :)

177 foton på väg in i LR så får vi se vad som blir värt att behålla och kanske rent av visa upp....

Lite arkitektur och kanske något street-försök vågar jag nog utlova. Sedan kan det hända att det blir några bilder på sällskapet också. I vissa fall ätandes (svårt att undvika). :)

Tur det inte blev 22000 öl och ett steg. :lol: Hoppas på många härliga pix från resan jag missade.

13 timmar sedan, Martin sade:

Tack själv :)

Jösses...22000 steg. Inte konstigt att jag fortfarande har känningar i kroppen.

Tack för trevligt sällskap :)

22000 steg kan nog mycket väl vara förklaringen till att jag knappt kunde röra mig i morse men nu börjar det ordna upp sig igen

Hmm om man dricker 22000 öl undrar hur många gånger man måste pissa börjar luta åt en vetenskaplig test här för att reda ut detta:confused0006: