Jump to content
ToddeSwe

Garage i Torpsbruk svartvit

Recommended Posts

Kunde inte låta bli att göra en svartvit version av de två, och nu ser den ännu mer overkligt vacker ut.

1.

Svartvit-.thumb.jpg.2834dd7897531c26a6cf40a5cb8a0e8e.jpg

2.

Svartvit-8464.thumb.jpg.77d6ceea76ce6ade00c217dfa93cf9fa.jpg

Tycker nästan inte det behövs. Färgversionen ser ju nästan ut som HDR. Fick dra ner på en del där för det blev för likt HDR annars. 😃

:angry: nej nej nej Todde....det var ju de subtila färgnyanserna som var hela grejen ju....JU...:D

gult vitt orange beige sand khaki grått brunt gråare mjölkvitt osv....

sorry, jag har ju ingen ensamrätt på att avgöra vad som är fint, kanske andra tycker om denna sv v, men det är färgerna i originalet som jag går igång på i alla fall.

:)

1 timme sedan, gerard ohman sade:

:angry: nej nej nej Todde....det var ju de subtila färgnyanserna som var hela grejen ju....JU...:D

gult vitt orange beige sand khaki grått brunt gråare mjölkvitt osv....

sorry, jag har ju ingen ensamrätt på att avgöra vad som är fint, kanske andra tycker om denna sv v, men det är färgerna i originalet som jag går igång på i alla fall.

:)

He he jag gillar nog båda. Fast färgbersion är nog bättre. Jag går nog mer igång på den missfärgade masoniten. Och så snygg trasigt. 

4 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Tycker den färgade varianten var mer psykedeliskt vacker. :thumbsup: Kan dock fortfarande inte förstå varför man bygger ett garage på det viset.

KAN det ha suttit korrigerad plåt på det en gång i tiden kanske? Jo du har rätt, färgversionen är bättre. :)