Jump to content

Recommended Posts

Tjena!

Var ute den 5:e med inspiration från Fredriks balbild och fick med mej några få bilder hem som jag ratade.

Men ikväll satte jag mig och beskar dom och "spakade" om dom lite, och vips så gillade jag dom.

Jag såg ju någonting den där dagen, men ibland hittar man inte rätt och så skippar man det.

1.

DSC_6944.thumb.jpg.63633949d3dc1a5266a0289fc75b815f.jpg

1.1 Upprätad och lite mer gräs i förgrunden. Kapade grenar och hus borta. :) Visst har du rätt Jens

DCS_6944_edit.thumb.jpg.dcdea3e35f131e006f779ff22bc706d6.jpg

2.

DSC_6951.thumb.jpg.6835c3a2ba93b20aadf231f2c59a92af.jpg

2 minuter sedan, Cope sade:

Tycker det ser bra ut och nummer 2 blir favoriten med den ledande vägen in i bilden:thumbsup:

Tack! Ja jag skulle kanske bara postat den. :)

38 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Jag gillar ettan bäst med lite mer tryck i molnen och grässtråna i förgrunden men jag får en känsla av att den lutar en aning. :thumbsup:

Tack! Jag har dubbelkollat lutningen förnekar kände samma sak. Ska man göra det manuellt kanske. 

Jag gillar båda, fina redigeringar och beskärningarna är också bra överlag, men i den första har du ett hus kapat något i höger kant och även i den andra, där du även har ett par kvistar som sticker fram i vänstra kanten. Såna små petitesser är jag som regel lite allergisk mot men i övrigt ser det väldigt bra ut, lutningen i ettan tänker jag inte så mycket på, men visst kanske den vinner på en liten upprätning!:)

Rigtig dejlige billeder her...nr 1 det bedste..:thumbsup: Fint med græs strå ude i venstre side..det skaber lige noget ekstra i dit billede 

5 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Jag gillar båda, fina redigeringar och beskärningarna är också bra överlag, men i den första har du ett hus kapat något i höger kant och även i den andra, där du även har ett par kvistar som sticker fram i vänstra kanten. Såna små petitesser är jag som regel lite allergisk mot men i övrigt ser det väldigt bra ut, lutningen i ettan tänker jag inte så mycket på, men visst kanske den vinner på en liten upprätning!:)

Jag gillar dej! :) Fan det är så viktigt med dom där småsakerna man glömmer. Gjorde jättemycket för helhetsintrycket. Tack! :)

16 timmar sedan, Fredrik H sade:

Jag gillar nog 2 bäst. Instämmer med Conny ang vägen. 

4 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Och jag gillar också bild 2. jag tycker vägen tillför en hel del.:thumbsup:

Tack bägge två!