Jump to content

Recommended Posts

Jag håller med Fredrik. Fina höstfärger:thumbsup:

Klickar du på bilden Sanne så är den inte oskarp. Det är forats bildvisning som gör bilden oskarp. Av någon anledning blir det så när man postar bilden i inlägget istället för att länka in den tex från flickr som många gör.

1 hour ago, Cope said:

Jag håller med Fredrik. Fina höstfärger:thumbsup:

Klickar du på bilden Sanne så är den inte oskarp. Det är forats bildvisning som gör bilden oskarp. Av någon anledning blir det så när man postar bilden i inlägget istället för att länka in den tex från flickr som många gör.

I indlægget ?  Hvor henne ?  Takker for din kommentar :) 

18 hours ago, Fredrik H said:

Sanne, bara klicka på bilden i inlägget så öppnas den i bättre kvalitet 

Tak ja det har jeg gjort..men er ikke helt tilfreds..men det går takker mange gange :)

14 hours ago, ToddeSwe said:

Sköna kontraster mellan den blå himlen och de gulbruna träden. :)

Tak Todde :) er det dit navn ?

2 hours ago, ToddeSwe said:

Torbjörn heter jag Todde är ett nickname. 

Tak for svar Torbjörn i Danmark bruger vi ikke ö men ø Hvis man hedder Torbjørn...:)

On 2017-10-12 at 11:28 AM, sanne sade:

Tak for svar Torbjörn i Danmark bruger vi ikke ö men ø Hvis man hedder Torbjørn...:)

Jag vet, för på min arm står det Torbjorn. Var i Danmark i tonåren och tatuerade mig och inledde en diskussion med tatueraren att jag INTE skulle ha ett Danskt ø utan ett Svenskt ö.

Det blev ett o :)

25 minutes ago, ToddeSwe said:

Jag vet, för på min arm står det Torbjorn. Var i Danmark i tonåren och tatuerade mig och inledde en diskussion med tatueraren att jag INTE skulle ha ett Sanskt ø utan ett Svenskt ö.

:D:D ja okay..der kan man bare se..det kniber også nogen gange med at nogen bogstaver ikke findes på ens tastatur jo.

1 hour ago, ToddeSwe said:

Jag vet, för på min arm står det Torbjorn. Var i Danmark i tonåren och tatuerade mig och inledde en diskussion med tatueraren att jag INTE skulle ha ett Sanskt ø utan ett Svenskt ö.

Var det i en källare i Nyhavn? Där vva jag oxå. Fanns massor då. Någon enstaka kvar idag 

1 minut sedan, Fredrik H sade:

Var det i en källare i Nyhavn? Där vva jag oxå. Fanns massor då. Någon enstaka kvar idag 

Ja det var en källare i nyhavn vi var också. Tre tonåringar från Vislanda åkte för att tatuera sig. Tror jag var 16-17. 

10 hours ago, Farsta (Hasse) said:

Vad blev det för motiv? Fina höstbilder. Oktober kan vara en härlig fotomånad

Mange tak Hasse for din kommentar..ja der kommer mange farver på denne årstid...billedet er godt nok fra sidste år..de har ikke fået så meget farve endnu ..men det kommer efterhånden kan jeg se :)

On 13/10/2017 at 5:50 PM, Himma said:

Vilken härlig miljö du har runt dig. Det måste vara de lyckligaste grisarna i världen som får bo så, :thumbsup: sen kanske dom inte är lika lyckliga om två månader i och för sig. :lol:

Ja sådanne er det at være en rigtig Svin :P