Jump to content
Perjak

Vindpinad

Recommended Posts

Gillar den mycket. Och ännu mer en sån här höstdag kan jag säga. Man blir nyfiken på bakgrunden ( du behöver inte berätta). Är det månne hav eller ängar bakom?  Väcker intresse som ett bra foto skall göra

Den funkar hur bra som helst:thumbsup:

Samma nyfikenhet väcktes hos mig som hos farsta. Vad finns det bakom muren? Bilden förmedlar ensamhet men det kanske är full fart där bakom :)

Kul att ni båda började fundera på vad som finns bakom muren. Jag som hoppades att ni skulle fokusera på trädet :)

Bakom muren finns en beteshage som övergår i en strandäng och sluttar ner mot en stenig strand. Vid fototillfället fanns inga kor i hagen, dom var på annat håll.

:) hej å välkommen! jag gillar himlen mest, eftersom jag kommer sakna den i ett halvår. grått grått grått här nu.

ALLA bilder okej här på forumet ( utom äckliga insekter... :D )  själv är jag uruslast på foto, men har inte blivit utkastad än !^_^

26 minuter sedan, Himma sade:

Välkommen hit!

Tycker du börjar med en vacker och välkomponerad bild. :thumbsup: Enda problemet med en sån bild är ju att du lagt ribban högt vilket skapar en press att prestera minst lika bra i fortsättningen. :D 

Ajdå. Tänkte inte på det...

4 hours ago, Perjak said:

Kul att ni båda började fundera på vad som finns bakom muren. Jag som hoppades att ni skulle fokusera på trädet :)

Bakom muren finns en beteshage som övergår i en strandäng och sluttar ner mot en stenig strand. Vid fototillfället fanns inga kor i hagen, dom var på annat håll.

Det som är lite charmen med foto. Man lägger upp en bild och nästan förväntar sig kommentarer om något särskilt i bilden. Sen är det något man knappt tänkt på som främst attraherar intresset hos andra.

5 timmar sedan, Perjak sade:

Visst hamnade fokus på trädet. Iaf med ögonen, men tanken hamnade på vad som finns bakom stenmuren :)

Hej och välkommen Perjak, det var som sagt en väldigt vacker och välkomponerad bild du öppnar med! :thumbsup:Gillar hur du placerat trädet i den lilla ytan med blå himmel, väldigt genomtänkt!:)

Är det månne en bild tagen med din nyinköpta kamera kanske? ^_^

11 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Hej och välkommen Perjak, det var som sagt en väldigt vacker och välkomponerad bild du öppnar med! :thumbsup:Gillar hur du placerat trädet i den lilla ytan med blå himmel, väldigt genomtänkt!:)

Är det månne en bild tagen med din nyinköpta kamera kanske? ^_^

Tack för kommentaren.

Nej, bilden är tagen med "gamla" kameran. En D800. Den nya presterar dock minst lika bra så blir bilderna dåliga kan jag inte skylla på utrustningen.