Jump to content
Cope

Dagens Rea-tips!!

Recommended Posts

Tänkte att vi kunde ha en tråd dedikerad till olika kampanjer, reor mm som vi springer över och som kan vara intressanta för andra. Dvs en tråd som bara innehåller information om rea-tipset samt länkar utan övriga kommentarer.

Cyberphoto har Sandiskerbjudande för tillfället i begränsad upplaga.

2 hours ago, Cope said:

Scandinavian Photo har kampanj på minneskort fram till den 29/10 för den intresserade.

https://www.scandinavianphoto.se/tema/1020056836/minneskortdagar

Tänkte beställa några av dessa :( 5-6 stycken minst;)

https://www.scandinavianphoto.se/produkt/1019105379/sandisk/minneskort-extreme-pro-cfast-2-0-256gb-525mb-s

3 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Bra och bra vet jag inte. Den här tråden kostade mig nästan 2000kr när jag bara var tvungen att skaffa stativet som Conny tipsade om. :lol: Men det funkade bra på forumträffen så det var inget dåligt köp ändå.

Haha....då funkar tråden som det är tänkt. Och jag får provisionen rakt ner i fickan ;)

Jag sneglade på ditt stativ och tänkte att det märket har jag sett någonstans. Kul att du blev nöjd även om plånboken inte tyckte det var lika bra som du :)

3 minuter sedan, Fredrik H sade:

Kameradoktorn har kampanj på Tamron 15-30

Medföljer filterhållare för ND filter värde 1890 kr.

http://www.kameradoktorn.se/Tamron_AF_SP_15-30MM_F_2_8_DI_VC_USD_Nikon?id=40101100

Tack för tipset:thumbsup:

Har sett att CP också har det men jag måste håll mig lite lugn med investeringarna nu ett tag tror jag. Annars börjar det nog knorra i andra halvan av soffan :D

Tanken var att det inte skulle skapas en himla massa trådar om rea-tips mm utan att samla dom i en tråd istället.

Trycker man på "tiden" då sista inlägget gjordes så hoppar man ju automatiskt fram till det senaste inlägget och slipper därmed skrolla...

22 hours ago, Cope said:

Tack för tipset:thumbsup:

Har sett att CP också har det men jag måste håll mig lite lugn med investeringarna nu ett tag tror jag. Annars börjar det nog knorra i andra halvan av soffan :D

På CP's sida är det 150mm adaptern som medföljer och på Kameradoktorn så är det 100mm

Och tyvärr gäller inte kampanjen om man delar upp betalningen :(

Nä, 100 mm passar inte på den gluggen så det måste vara 150 mm som följer med. När du klickar på länken så kommer du till deras sida som innehåller alla deras Nisifilter och Nisifilters alla system. Första hållaren är avsedd för 100 mm men skrollar du ner så finner du en hållare dedikerad för Tamron 15-30 och även dedikerade hållare för andra gluggar, tex 14-24 och allt vad det nu kan vara.

Förresten så kunde jag inte hålla mig. Klickade nyss hem en 15-30  från Kameradoktorn då transporten går snabbare än ifrån Norrland. Ska bli roligt att se vad det är för något :)