Jump to content
Cope

Fototräff vid Skäralid (Omröstning)!

Vilka datum passar er bäst?  

9 members have voted

1. 1. Välj det datum som passar er.....Tyvärr vet jag ej hur man ska göra för att kunna rösta på flera alternativ så det får man skriva i kommentarsfältet :)

• Lördag 7/10
      1
    • Lördag 14/10
      4
    • Lördag 21/10
      6
    • Lördag 28/10
      5

Recommended Posts

Vi har ju snackat om att träffas vid Skäralid och fånga lite höstfärger. Här kommer datumen för alla lördagar under Oktober. För att vi ska hitta en lämplig datum så lägg er röst på det datum som passar er bäst så får majoriteten avgöra.

Röstningen avslutas torsdag 5/10.

Jag skall bara kolla med jobb så att de inte anser att jag skall jobba någon av de lördagarna, här hemma blev det i alla fall grönt ljus för samtliga. Återkommer med röst!

Mycket med födelsedagar och andra familjeträffar i Oktober så dom flesta helgerna är jag upptagen men jag kryssar i 21/10 så får jag se vad släkten säger.Kan jag så kommer jag hur som helst.

Någon som har kläm på hur långt färgerna har kommit där just nu? Vill ju inte komma för tidigt, och inte för sent...

9 hours ago, Mona said:

Någon som har kläm på hur långt färgerna har kommit där just nu? Vill ju inte komma för tidigt, och inte för sent...

Björkarna här nere har just börjat gulna.

Annars är det gröööönt

Därför länkade jag till min bild tidigare, som det såg ut 30 oktober förra året.

(Sorry, andra tråden om Skäralid)

Det är riktigt härligt att se dimman både nere i dalen och från Kopparhatten. Ska bli roligt att komma dit igen då det är några år sedan man var där senast :)

2 timmar sedan, Mona sade:

Ok, då är det nog ingen fara än då vi haft en varm höst hittills.

Hoppas du kan ansluta oavsett vilken datum det blir :)

21 minuter sedan, Tedh sade:

Och nu vaknade jag också träffar är alltid kul:)

Ska dubbelkolla men jag tror att alla dagar utom 7/10 funkar för mig 

Skitkul, kolla upp läget och plita ner dom dagar du kan haka på :)

Helgen som innehåller den 21 ska jag ner till dottern i Lund, ska kolla med henne om det är ok att sticka upp en vända då detta inte ligger så långt bort! Kanske till och med kan locka med henne!! Återkommer med närmare besked :)

14 timmar sedan, Mathias sade:

Helgen som innehåller den 21 ska jag ner till dottern i Lund, ska kolla med henne om det är ok att sticka upp en vända då detta inte ligger så långt bort! Kanske till och med kan locka med henne!! Återkommer med närmare besked :)

Ajdå, det hade dock varit skitroligt om du/ni hade tittat in en sväng och tryckt ett par korvar eller nåt :)

Alldeles för längesen man tittade förbi här... :/ Men fototräff låter som en trevlig plan! :) Jag klickar i lite lämpliga dagar efter jag spånat loss i kalendern! :)

2 timmar sedan, Danne sade:

Alldeles för längesen man tittade förbi här... :/ Men fototräff låter som en trevlig plan! :) Jag klickar i lite lämpliga dagar efter jag spånat loss i kalendern! :)

Kul...kolla läget så kanske du kan vara med och trycka några korvar :D

1 timme sedan, Gerard Ohman sade:

om jag ger mig iväg på cykeln idag......:lol:

anyway, hoppas ni blir många. kul att se sen hur ni fotofångat den där sanslöst fina naturparken därnere ! :)

Du hinner ju t o m gå. Går du 2 mil om dagen så är du nere i god tid :)