Cope 3532 Posted June 28, 2017 Fick nyss ihop startbilden till årets bildspel. Om det är så avancerad manipulation vet jag dock inte Share this post Link to post Share on other sites
Martin 642 Posted June 28, 2017 Snyggt! Gillar verkligen djupet! Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 1657 Posted June 28, 2017 En mycket bra start vill jag påstå. Share this post Link to post Share on other sites
lillepv 446 Posted June 29, 2017 Helt perfekt.Bra jobbat. Share this post Link to post Share on other sites
Cope 3532 Posted June 29, 2017 Tack för dom orden lillepv Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 553 Posted June 30, 2017 Hade inte förväntat mig mindre. 😃 Roligt att du fått tillbaka lusten. Share this post Link to post Share on other sites
Mona 2749 Posted June 30, 2017 Snyggt jobbat!! Impad av ditt engagemang med att katalogisera dina bilder på det här sättet Share this post Link to post Share on other sites
Cope 3532 Posted July 1, 2017 14 hours ago, ToddeSwe said: Hade inte förväntat mig mindre. 😃 Roligt att du fått tillbaka lusten. Tack Ja, nu får vi hoppas att det håller i sig också 13 hours ago, Mona said: Snyggt jobbat!! Impad av ditt engagemang med att katalogisera dina bilder på det här sättet Tack Mona Jag gillar att ha ordning och reda även om jag ligger väldigt långt efter just i år 2 Martin och ToddeSwe reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 807 Posted July 2, 2017 Snyggt! Kul att du gör något med dina bilder Ett bildspel är ju trevligt att kika på! Share this post Link to post Share on other sites
Cope 3532 Posted July 3, 2017 15 hours ago, Mathias said: Snyggt! Kul att du gör något med dina bilder Ett bildspel är ju trevligt att kika på! Tack Ja, jag gillar också bildspel och jag gör ett varje år med årets bilder. Det är ett lätt sätt att visa vad man har varit med om under året Share this post Link to post Share on other sites