Jens Nilsson

Testar IMG-tag

74 posts in this topic

Så där ja... Nu funkade den i alla fall.... forumbilder.se, där kan man alltså ladda upp en bild man vill visa som den är... :P

Sedär, det blev ju hur bra som helst :thumbsup:

Jens Nilsson likes this

Ja det skadar ju inte att ha det bokmärket i sin favoritsamling, nån gång kan det ju komma till användning! Om man kommer i håg det... :lol:

Cope likes this

Ja den blev ju stor alright... :D  Men den gick inte att stänga ner onär jag klickat upp en, då får man backa helt enkelt...( Backspace...) :)

Så där ja, nu fick jag till slut det att funka, tack Fredrik för din guide till hur man länkar från Flickr! :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

Var så god  :thumbsup:  :D

Ja den blev ju stor alright... :D  Men den gick inte att stänga ner onär jag klickat upp en, då får man backa helt enkelt...( Backspace...) :)

"Close" längst ner till höger finns men man får skrålla (svengelska) :)

Jo jag vet men det funkar inte hos mig här på jobbet i alla fall. Kanske är det jobbdatorn som spökar, men den första bilden på flygplanet och månen funkar det att trycka på Close. Mycket konstigt...

Hände något med den stora bilden när du laddade upp den. Allt det vackra försvann och någon skrev dit "Canon".  :D  :D  :D

Hände något med den stora bilden när du laddade upp den. Allt det vackra försvann och någon skrev dit "Canon".  :D  :D  :D

Ja äntligen lyckades jag.. :D  Att det vackra försvann kanske beror på din skärm eller nåt... :icon_rambo: