Jens Nilsson

Testar IMG-tag

74 posts in this topic

Jag har ingen aning. Har aldrig provat detta tillvägagångssätt på denna sajt då jag tycker det är för bökigt att tagga :)

Det jag ser är fel i din länkning är den sista IMG taggen. Den ska även innehålla en backlsash...

Så här ska det se ut.....            [/img]

Jo jag testade det också, men det hjälpte inte. Nånting blir fel med länken, provade att lägga till .jpg också, men icket. Visst verkar det bökigt, ville bara testa i fall man vill visa nån bild i full upplösning och storlek nån gång...

Kanske det, eller då är det bara jag som är korkad. 

Det verkar som att swedak länkar in sina bilder från flickr, så det borde ju gå...

Testar.....

Jag skrev taggarna för hand men det funkade inte alls. Forat protesterade då det blev något ogiltigt format eller vad det nu stod.

Att skriva taggarna för hand funkar på andra ställen så jag vet inte vad det är som spökar.....

Min bild som jag la upp idag på den svartvita tågvagnen användes just så från Flickr.... Utan problem  :huh:

När du ser bilden i Flickr och trycker på "dela" har du BBCode markerat??

Var ju tvungen att kolla! Jag fick ta bort titeln på bilden innan jag laddade upp den. Vet inte hur man tar bort den i BBC koden...

Om du väljer att ladda ner bilden trycker på view all sizes sedan högerklickar på bilden du får upp där och väljer öppna i nytt fönster så har du bildlänken i adressfältet https://c1.staticflickr.com/9/8525/8573904711_daa76e4d46_b.jpg

finns säkert ett lättare sätt att hitta rätt adress men anledningen till felmeddelandet du fick upp berodde med all säkerhet på att länken var felaktig.