Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Är grodan nedstängd nu?

Recommended Posts

Oj då, det där såg ju konstigt ut. Så vitt jag vet så ska grodan vara kvar. Detta får herrarna undersöka snarast.

Hmm, skall kolla men det ska inte vara några problem. Dock har vi kört igång en testsida för framtida uppgradering av xponerat.se där. Kanske den som spökar. Dock ser grodan helt normal ut för mig.

Ok, nu förstår jag. Ni kör inte med www.photofrogs.net utan bara photofrogs.net. Då hamnar ni på testsidan för xponerat.se's framtida layout (som inte är klar på långa vägar!)

Aha är det så!! Jag har inte adressen under favoriter i den nya datorn så det var därför jag hamnade fel. Skrev aldrig www.

Tja, nu har ni "utvalda" fått en liten mini-titt på den framtida layouten av misstag. ;)Alltså, grodan har aldrig varit onåbar utan bara adressen utan www. i början som inte fungerat. Grodan har rullat på som vanligt hela tiden.

Rubbe, finns det inget sätt för dig att föra över bilderna från www.photofrogs.net till den nya integrerade lagringen?

Rubbe' date=' finns det inget sätt för dig att föra över bilderna från www.photofrogs.net till den nya integrerade lagringen?[/quote']Inte på ett helt enkelt sätt plus att alla befintliga länkningar skulle brytas (ex. blogginlägg, forumlänkningar osv).