Jump to content
Eddie Johannisson

Ny på forumet, säg hej i denna tråd!

Recommended Posts

02,,,,/8    Oooops! Det gick visst inte så bra att hamra själv på tangenterna så jag låter husse göra det istället, hinner ändå inte vara still länge nog för att författa något.

Bara för att jag till hälften är norsk skogskatt så ska jag tydligen tillkallas Steinar men hittills har jag inte lärt mig att lyssna till annat än matburkar som öppnas. (kanske är släkt med Conny?)

Jag bryr mig nog inte om att skaffa en egen profil så ni får nöja er med lite bilder då och då om slöhusse hinner med i svängarna vill säga. :D

Det jag gillar mest är att busa, leka och jaga saker och då helst ska det inkludera att välta omkull sånt som finns runt mig. Är även väldigt bra på att sova och vila intensivt men det är bara för att orka äta och rusa.

Nu får det räck för denna gång, morsning korsning.

Ps: Ett extra stort hej till Peps för han verkar vara coolast här på forat.

Eder tillgivne, Steinar

931128015_Steinarhamrar.thumb.jpg.cb9ff53035208fd9da05f5155af36783.jpg

2 hours ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

02,,,,/8    Oooops! Det gick visst inte så bra att hamra själv på tangenterna så jag låter husse göra det istället, hinner ändå inte vara still länge nog för att författa något.

Bara för att jag till hälften är norsk skogskatt så ska jag tydligen tillkallas Steinar men hittills har jag inte lärt mig att lyssna till annat än matburkar som öppnas. (kanske är släkt med Conny?)

Jag bryr mig nog inte om att skaffa en egen profil så ni får nöja er med lite bilder då och då om slöhusse hinner med i svängarna vill säga. :D

Det jag gillar mest är att busa, leka och jaga saker och då helst ska det inkludera att välta omkull sånt som finns runt mig. Är även väldigt bra på att sova och vila intensivt men det är bara för att orka äta och rusa.

Nu får det räck för denna gång, morsning korsning.

Ps: Ett extra stort hej till Peps för han verkar vara coolast här på forat.

Eder tillgivne, Steinar

931128015_Steinarhamrar.thumb.jpg.cb9ff53035208fd9da05f5155af36783.jpg

men vilken sötis.....och sån tur att jag tittade in så här som hastigast bara, hade missat detta annars. Peps hälsar att han aldrig varit så där liten och ynklig, men det har han visst det, bildbevis bifogas ! kanske nån månad äldre här på balkongbilden är din lille Steinr.

och så foto från häromdan. nu flyter han ut som en fläskpannkaka över träbänken..

peps110726c.jpg

180710Peps.jpg

Mjau mjau Steinar🐱 Här på forumet välkomnar vi mångfalden, så du är givetvis välkommen:wub: Vad har du för kamera? :D